♥ 紫苑姉妹 ♥

Hello!! Thank you for coming!

KAORI||Baby steps🐾

Hello〜🙋

How have you been?

I bought a sewing machine and practiced sewing masks.

I have avoided sewing because I am not good at sewing, but I enjoy it more than I expected.

I want to make more things with a sewing machine.

−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−

最近、ミシンに挑戦してるよ✨

今まで裁縫系が苦手だと思ってたんだけど、

思ったより楽しくできてはまりそう〜🌈

ミシンを触るのは家庭科以来だったけど、

意外とやり方を覚えていて自分で驚いた😂

子供のバザーでマスクなどを作らなくちゃ

なのでミシンを触る時間が増えて、

趣味のひとつになりそうだよ✨


体質改善の方はね

週の半分はヨガをさぼったけどw

体重は−1キロ、体脂肪は−1%でした。

平日は炭水化物を我慢できるんだけど、

週末は炭水化物たくさん食べた😂

すこしずつできることを続けて

今月−3キロ、−3%できたらいいな😁

さぼりも取り入れつつ、ゆるっと健康になろうw

ではではかをりでした🙋✨