♥ 紫苑姉妹 ♥

Hello!! Thank you for coming!

KAORI||I just want you to be happy🌈

At last,I began my job as a freelancer.

I mainly work as an illustrator.


When I was in elementary school,

my dream was to be a cartoonist.

I gave it up once,

because I'm not good at thinking about scenarios😵

Recentry, I thought about it, I realized that I wanted to draw a picture.

Feeling like going on a new adventure.⚓


∴‥∵‥∴‥∴‥∵‥∴‥∵‥∴‥∴‥∵‥∴‥∵‥∴‥


一ヶ月前は仕事が無い〜って焦っていたけど

結局フリーランスで仕事することに腹を括ったよ😂

毎日自分はどうやって生きていきたいのかと考えた結果、とにかく自由でいたいと思って!

お金は後から付いてくる!(はず!)

私と関わってくれる人が幸せになってくれるような活動ができたらいいな🌈


最近ワンピースのアニメの1話を見たんだけど、

ルフィが海賊王になる為に小さい小舟で

意気揚々と海に出ててなんか感動した😂

ああいう強くて猪突猛進なキャラが大好きなんだよねw

おでん様とか😂

(最近のワンピースアニメでおでん様死んじゃってだいぶ悲しい‥‥)

なんか冒険が始まるぞーみたいな

一人わくわくした気分になった時間でした😂 

ワンピース知らないひとにとっては

なんのこっちゃな日記でごめんなさい!w

とにかくこの日記読んでくれたひとへ

今週も幸せなことに注目して過ごしてね〜♥🙋

∴‥∵‥∴‥∴‥∵‥∴‥∵‥∴‥∴‥∵‥∴‥∵‥∴‥

KAORI